Informace pro Vás

REKLAMACE ZBOŽÍ

Přepravní obal zásilky je poškozený?

  • Zásilku reklamujte neprodleně, již při převzetí. 
  • S dopravcem sepište "Zápis o škodě". 
  • V případě nesplnění včasného nahlášení škody se zákazník vystavuje riziku zamítnutí reklamace.

Zboží je po rozbalení poškozené?

  • Pořiďte, prosím, fotodokumentaci balení, včetně obalového materiálu a samotného zboží.
  • Fotodokumentaci s číslem faktury či objednávky a popisem problému na pošlete na adresu obchod@pellyhodomy.cz pomocí Formuláře pro uplatnění reklamace.
  • Zboží pečlivě zabalte, včetně veškerého příslušenství.
  • Zboží v co nejkratší době zašlete s kopií faktury na adresu:
    Informační centrum, Masarykovo náměstí 75, 549 54 Police nad Metují.

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
V případě, že nejste spokojeni s doručeným zbožím a přejete si ho vrátit zpět ve 14-ti denní lhůtě, postupujte následovně: 


VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY, vč. informací o OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

najdete zde.