Informace pro Vás
REKLAMACE ZBOŽÍ
Přepravní obal zásilky je poškozený?
- Zásilku reklamujte neprodleně, již při převzetí.
- S dopravcem sepište "Zápis o škodě".
- V případě nesplnění včasného nahlášení škody se zákazník vystavuje riziku zamítnutí reklamace.
Zboží je po rozbalení poškozené?
- Pořiďte, prosím, fotodokumentaci balení, včetně obalového materiálu a samotného zboží.
- Fotodokumentaci s číslem faktury či objednávky a popisem problému na pošlete na adresu obchod@pellyhodomy.cz pomocí Formuláře pro uplatnění reklamace.
- Zboží pečlivě zabalte, včetně veškerého příslušenství.
- Zboží v co nejkratší době zašlete s kopií faktury na adresu:
Informační centrum, Masarykovo náměstí 75, 549 54 Police nad Metují.
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
V případě, že nejste spokojeni s doručeným zbožím a přejete si ho vrátit zpět ve 14-ti denní lhůtě, postupujte následovně:
- Vyplňte Formuláře pro odstoupení od kupní smlouvy.
- Zboží pečlivě zabalte, včetně veškerého příslušenství. Zboží nesmí být poškozené ani nesmí nést známky opotřebení.
- Zboží v co nejkratší době zašlete společně s kopií dokladu o koupi na adresu:
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY, vč. informací o OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
najdete zde.